miercuri, 2 noiembrie 2011

Visez la verighete cu diamant

Made by Liana

Am ratat celelalte doua concursuri organizate de blogatu si diamante.ro, dar pe acesta l-am prins ;-)

Cui nu-i plac diamantele sau mai bine zis, carei femei nu-i plac diamante.ro?

Mie, aceste pietre multifatetate si sclipitoare, mi se par stralucitoare ca stelele!

Mi-as fi dorit eu ca inelul meu de logodna sa fie cu diamant, dar...de unde?

Desi mi l-am ales pe cel mai scump inel de aur-a fost nevoit sotul meu sa lase cel de-al 13-lea salariu la bijutier..hi,hi..nu a fost cu diamant, ci cu pietre roz ciclamen dispuse in cerc,inconjurate de pietre albe de zirconiu.Cel mai frumos!!!

Mi-ar place si niste verighete cu diamant,



deoarece ne-au ramas mici verighetele de acum 15 ani...deh, am imbatranit, ne-am mai ingrasat...:(

Mi-as alege multe bijuterii cu diamante, ca toate-mi iau ochii...dar pana atunci particip la acest concurs si cine stie? poate sansa imi va surade ;-)


Tragerea la sorti a castigatorului acestui concurs(22.10-16.11.20011) va fi transmisa in direct,pe 17 nov.a.c. in cadrul unei emisiuni Blogatu LiveTV si puteti castiga un gadget de 100 lei sau 100 lei.
Pentru ca tot a venit vorba de concursuri, va recomand sa va inscrieti si la celelalte concursuri pentru bloggeri aflate in plina desfasurare pe Blogatu.ro!

Un comentariu:

coco spunea...

da , jucarii ...pentru fete :)..mult mult succes !

silverzone.ro - campanie 15%