marți, 3 martie 2015

100 de zile de scoala, 100 de fursecuri ;-)








Proiectul 100 de zile de scoala ne-a prins bine si, desi initial, oscilam intre a decupa 100 de inimioare sau 100 de stelute, Tudor a hotarat sa facem 100 de fursecuri: cu vanilie, cu cacao si cu nuca, sub forma de inimioare, fluturasi, stelute si floricele, fursecuri pe care le-am stantat cu cifre de la 1 la 100. Tudor a tinut ca fursecul cu numarul 100 sa fie sub forma de steluta (el crede ca toti copii sunt niste stelute) si sa i-o daruiasca dnului invatator Costi Gutu.

Am facut aluatul pentru biscuiti, la fel ca cel de la Biscuiti(stampilati) fragezi cu unt si vanilie. Crocanti si aromati ;-)

Am inceput cu aluatul alb, am intins jumatate din el si am decupat inimioare:


Apoi cu niste cifre mici din plastic, speciale pentru torturile din pasta de zahar sau martipan, am stantat fiecare biscuit, sa nu ne pierdem sirul:

Prima tava cu 19 inimioare!!


A urmat a doua tava si cu inimioare cu cacao si am ajuns la numarul 39


Am continuat cu aluatul cu cacao si am decupat stelute.

A treia tava


si steluta cu numarul 62!!!


Din aluatul cu cacao ramas am facut fluturasi


si a patra tava m-a prins un pic obosit:


Fluturasul cu numarul 81!!!


Am trecut deja la aluatul cu nuca a carei reteta de Islere o gasiti pe blogul lui mami ;-)
Am decupat floricele.

A cincea si ultima tava!! Am ajuns la fursecul cu numarul 100!! Yeee!!



Am vrut special ca fursecul cu numarul 100 sa fie o steluta  si sa i-o daruiesc dnului invatator ;-)
Daaaa!! 100!!



Gata!! Am terminat!! Am terminat proiectul!!



In mai putin de doua ore .am preparat cele 100 de fursecuri, iar de cele 5 tavi au avut grija si mami si tati. Mami a pazit cuptorul ca sa nu se arde fursecurile, iar tati golea tavile si punea fursecurile in platouri, la racorit. Fara ajutorul lor, nu m-as fi descurcat si nu as fi fost atat de rapid. Dar atat am intins la aluat si atat am decupat incat atat bluza, cat si pantalonii au fost plini de faina si au ajuns la spalat, asta in ciuda sortului purtat :P Deh, se mai intampla, doar sunt un copil <3

 Pana s-au racit fursecurile, m-am spalat, schimbat si am scris pe o foaie numele proiectului:



M-am declarat fericit si multumit ca am incheiat cu bine acest proiect!!

A doua zi, la scoala, m-am prezentat in fata colegilor cu cutia plina de fursecuri, i-am daruit domnului invatator fursecul cu numarul 100 in semn de multumire pentru cele 100 de zile petrecute la scoala, cu bune, cu rele, in care i-am pus rabdarea la incercare, si in care m-a invatat o multime de lucruri:


Apoi, domnul invatator ne-a daruit tuturor  o Diploma pentru absolvirea celor mai dificile, dar si a celor mai interesante zile de scoala, 100 de zile din viata de scolar!!


 Fetele au fost nerabdatoare sa vada numarul si forma fursecului  ales ;-)


A fost o zi minunata si am sarbatorit-o cum se cuvine! ;-) Toti copiii au adus lucruri interesante, s-au impartit briose, bomboane, baloane, pahare, servetele, abtibilde, scoici, creioane, coli de hartie si multe altele.

De la 1 la 100, drumul nu e scurt deloc si nici usor, dar daca am inceput ceva trebuie sa si termin!

 Proiectul 100 de zile de scoala a fost primul meu proiect din clasa pregatitoare si ma bucur ca l-am facut cu drag, dulce si memorabil ;-)
Astept cu nerabdare urmatorul proiect!! :-)

Un comentariu:

PanaCris spunea...

Felicitari! Si la cat mai multe proiecte! :-*

silverzone.ro - campanie 15%